Uppdatering från födelsedag mm...

Jaha nu har det gått 2 dagar sedan man blev 30 då..
Hade en kanon födelsedag, vilket firande man fick. Finns nog inget som kan slå det.
Eller jo om bror och dem vart här med, men kvällen var super!
Och jag fick verkligen ett minne för livet, glömmer det aldrig.
Detta är halssmycket som jag fick av mamma och Sami. Så fint!!!
En ängla vinge och på frågan som mamma fick av andra. Varför det bara var en vinge, så svara hon " så att hon inte flyger iväg".. Gulligt. Och jag bara älskar smycket..
Fick andra saker med, bla ett super fint glas som jag ska ta med hem till sverige, 2 svanar i silver som formar halsarna som ett hjärta typ, kläder, väska mm...
Sen är det en flicka som brukar komma varje kväll med sin pappa till resturanten. Han brukar hjälpa till med saker som ska fixas mm.. Ja iallafall så hade dem med köpt present till mig, ett super fint fotoalbum.
Blev riktigt rörd, hade jag inte förväntat mig alls liksom..
Som sagt hade en kanon kväll...
Blev duschad i champagne, tårtan va så j*vla god mm..
För att inte tala om den speciella maten Sami fixat med, MUMS!!!
Blev som sagt även en rätt sen kväll när jag fyllde, så igår var det mest slappa som gällde för min egen del.
Men jag var inte det minsta bakis, trots att det blev några drinkar, tequila, champagne mm..
Men mot kvällen sen fick jag huvudvärk och hade den även när jag kom hem sen med. Och den bara vägrade att ge med sig. Jag hade så ont så att jag till och med var upp och spydde några gånger. Men till slut så somnade jag iallafall. När jag vaknade idag så var den borta, men på min promenad ner till restauranten så kom den tillbaka. Så jag fick nån "smärt" tablett av ena kocken som han sa var super bra.
Och jag överdriver inte det minsta när jag säger att det tog c:a 2-3 minuter så var huvudvärken som bortblåst.
Så mamma och jag tog direkt en promenad till apoteket och köpte så jag har två paket av dessa tabletter med mig hem till sverige. Vet ni vad dem kosta???
2 lira, alltså 8kr typ för ett paket.. Löjligt billigt om man jämnför med vad det kostar hemma liksom.
Och dessa funka ju så snabbt och perfekt med.
Så idag har med bara varit en lugn dag, på eftermiddagen kika jag lite på säsong två av Gossip girl.
Och nu sitter jag nere i restauranten och har precis ätit middag.
Tror att det kommer att bli en tidig kväll idag, imorgon ska jag på shopping tur med en norsk väns son.
Får se om man hittar något skoj, han ville bland annat till Kenans shop och se den.
Nej nu får det räcka för idag, är lite seg.
Sen vill man ju inte hänga vi datorn när det är gäster liksom.
Hugs And Kisses
Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0