Tågbiljetten bokad...



Idag är det mulet och så satans kvavt.

Och man hör åskan en bit bort, så tror att det kommer att bli oväder.

Vilket verkligen behövs, har kännts i luften i flera dagar nu men det har liksom inte kommit.

Och luften står typ still, så vore så skönt!

 

Annars så har jag solat lite och sen även pluggat såklart.

Har fått vilken dag jag ska gå HLR kursen med, den 28e ihop med Lollo. Det är i Bollnäs och vi ska vara där 13-16.

Så måste kolla upp buss och så.

Men det ska ju inte vara några problem liksom  .

 

Nu har jag även bokat tågbiljetten hem från Arlanda när jag kommer hem, så nu ska jag bara kolla så att bror kan hämta mig i Hudik när jag kommer med. Men det ska nog gå bra.

Ska bli nice att komma hem till sitt eget igen, även om jag verkligen ÄLSKAR att vara här nere.

Så är det ju alltid skönt att komma hem till sitt eget liksom, hade nog varit annorlunda om man hade sitt eget här nere med. Men det finns det ju absolut inte ekonomi till. Men drömma kan man ju  .

 

Nu ska jag ta och se om jag kan få ihop sista undersökningen, så jag kan skicka den till lärarn.

Men den är fan inte lätt!!!!

 

 

Ha en bra dag alla.

 

Hugs And Kisses

Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0