Solig måndag...

Jaha så var det en ny måndag igen då..

Har fått svar från lärarn min så jag och Lollo ska på HLR kurs den 28e maj.

Den ingår ju i vår kurs för att få betyg och det vill man ju gärna ha liksom...

Är ju nästan helt klar med allt annat, så vore trist om man hade missat betyg på grund av att man missat göra den delen. Men nu är det bokat och klart så nu kan man andas ut över det med.

 

Iallafall så har jag det super bra, varmt och skönt.

Var lite mulet 2 dagar och det blev lite dugg regn, men nu så är solen tillbaka igen..

I lördags kväll så kom en god vän från Norge ner hit och igår så kom han och sonen till restauranten..

Var grymt kul och träffas igen.. Blev mycket skratt och prat och en super trevlig kväll.

Vi var inte hemma förrän halv 2 inatt, och gissa om jag var sliten då.

Tog inte lång stund innan jag somna kan jag säga, och sovit om en prinsessa hela natten.

 

Så var det ju bara 6 dagar kvar nu med, tills att man fyller jämnt.

Ska bli nice att fira den med alla vänner här nere och god mat. Trist såklart att inte vissa hemifrån kan vara med härnere, men man kan ju inte få allt.

Kommer bli en nice dag och kväll oavsett är jag helt säker på.

 

Nej nu ska jag stänga ner datan och njuta av solen.

Ha en bra dag alla.

 

Hugs And Kisses

Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0