Sista måndagen här nere snart förbi...

 


 

Måndagkväll och vi har några bord med gäster i restauranten..

Kul och höra att det faktiskt är fler gäster här, än i dem andra restauranterna vid stranden mm..

Hoppas så innerligt att det ska gå toppen bra för denna restaurant, det är dem verkligen värda efter "fiaskot" med förra året. Att en såkallad vän kan göra som den personen gjorde, det fattar jag inte.

Men det finns ju gott om idioter på denna planet, så man borde väl inte vara förvånad. Jag menar den personen skulle ju till och med sälja sin egen familj om priset var rätt liksom.. USCH, så sjuk i huvudet är han verkligen  .

Trodde dock inte detta om honom, eftersom vi ändå känt honom i flera år och man har på något sätt alltid sett "upp" till honom och haft respekt för honom. Vilket visade sig vara helt fel. Men men man lär så länge man lever.

 

 

Annars så har jag idag shoppat lite, bla en svart lång Bench jacka. Sugit länge på det, men idag så slog vi till. Så har jag ju även massa annat med mig hem med. Men kan inte säga allt, då vissa saker är till fasters älskling  .

Så det kan ju inte berätta exakt vad de är. Men han kommer nog bli super gullig i det och vara klart tuffast på dagis och i Iggesund.








 

 

Fan va jag saknar min misse nu, ska bli så nice att få mysa med han i soffan igen.

Även om det såklart varit toppen att vara här nere och umgås med mamma mfl. Så ska det bli skönt att komma hem och återgå till det verkliga livet  .

Längtar som FAN till att börja jobba ordentligt med, det ska bli så NICE!!!

Så ska jag ju även hälsa på min vän i E-tuna när jag får pengar och tid, det ska bli trevligt. Pratat om det massor både nu och förr, så nu är det fan dags att vi tar tag i det. Kommer bli skoj!

 

 

Nej nu ska jag vara social med mammsen, vi har satt oss inne nu. Då det börjar bli lite kyligt ute.

Jo just det, en gäst som varit här nåra ggr nu. Som kom även ikväll, bor i Hudik annars. Sa att värmen ska komma på riktigt hemma på lördag, så det tyckte jag lät passande till man kommer hem .

 

Hugs And Kisses

Jen


Kommentarer
Postat av: cezi1971

Sami`s kommer til å bli en kjempesuksess!! -og det er jo gledelig på så mange måter,ikke sant..?



Shopping! Snodig sak det Jenny,-det er alltid best å finne skatter til andre..både store og små!:)



Joker er jo en Skjønning og en elskelig pelskledd bestevenn. Sender med koseklapp til ham,så klart.



..og klem til deg! ;)

2012-05-22 @ 09:32:19
URL: http://bloghog.no
Postat av: Jenny

Jo jag hoppas med att restauranten blir en hit, men det tror jag faktiskt. Maten är ju som sagt fantastisk.

Gav Joker en klapp från dig, han är så glad att matte är hemma igen..

Kram

2012-05-29 @ 01:56:24
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0