Sista dagen här..

Mamma har precis åkt hem för att hämta Sami, han tog lite sovmorgon.
Sen ska mamma och jag ner till skopunkten, jag ska kolla om dem har väskan jag söker och vad den kostar där. Och ni läste rätt, det finns en väsk och sko affär här nere som dem givit namnet skopunkten.
Dem har helt klart bästa priset med, om man nu hittar det man söker.
Sen ska jag äta döner med kyckling till lunch på mitt absoluta favvo ställe med, och så ska jag gå till Cengiz och fixa ögonbrynen. Även killen som gjort min fjäril i nacken ville jag skulle komma och fixa färgerna mm på den, men jag tar det nästa gång jag kommer ner.










Så ser min dag ut, sen blir det sista middagen på restauranten. Kommer en del gäster som man lärt känna detta år, som även dem har sista kvällen innan dem åker hem. Men jag har sagt till mammsen att jag inte vill vara kvar för sent, då man faktiskt ska upp 5 imorgon. Halv 6 måste vi ju åka till flygplatsen och 8.05 går flyget till Istanbul, för att byta till flyget till Arlanda. C:a 13.00 finns jag i Sverige igen, längtar faktiskt hem nu. Som en tok om jag ska vara helt ärlig. Men jag har verkligen haft det toppen, även om jag ibland tyckt det varit trist att sitta i restauranten . Typ när mamma och dem haft mycket och göra, men jag har ju även hjälpt till. Men som sagt det ska bli nice komma hem till vardagen igen.






Hugs And Kisses
Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0