Saknar.....



 

 

Snart är min tid här nere slut och man är tillbaka i verkligheten.

Ska bli rätt nice att komma hem till sitt eget igen, och till min älskade misse Joker.

Saknaden efter honom har blivit större och större. Älskade lille katt.

Han betyder mycket för mig, även om han bara är en "katt" i mångas ögon.

Men han är en väldigt speciell sådan  .

 

Och självklart så ska det bli nice att få umgås med fasters lille älskling Patrik med. Inte van att inte träffa honom på så här lång tid. Så när man pratat med bror på Skype och får se Patrik så blir man så rörd och vill bara åka hem.

Man inser liksom hur mycket man saknar hemma. Innan jag åkte så var jag rätt less och negativ på grund av allt tjaffsande mm.. Men när man varit här nere så har man sagt insett hur mycket dem betyder för mig.

Bror, Patrik och Lollo. Jag och Lollo har väl inte alltid varit helt överens om saker och ting, men hur det än är. Så är det henne jag pratar om saker med, henne jag känner att jag kan anförtro mig till. Och jag vet att hon inte snackar vidare eller sticker mig i ryggen när jag minst anar det.

 

Hugs And Kisses

Jen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0