Näst sista dagen då..

Idag har det varit allmänt skitväder hela dagen, mulet och kvavt..
Solen tittade fram korta stunder, men det var inte mer..
Så man kan inte påstå att väderguden varit på min sida dem sista dagarna..
Men inget man kan göra åt, och jag har hört att vädret är kanon hemma. Så får ta igen den saknade solen här, när jag kommer hem.. Får ju hoppas att den finns kvar då med liksom...
Pratade en sväng med bror idag och jag ska få ha lilleman på lördag när jag kommer hem.
Värsta mys, jag är super glad över det.. Älskar att mysa med han och har saknat honom så mycket nu när man varit borta så länge. Så får honom till söndag, så faster ska allt skämma bort sin favvo kille..
Så får jag ju även hem Joker då med, eller jag hämtar honom när ja kommer från tåget och har handlat det viktigaste. Så på kvällen kan jag bara mysa i soffan med mina 2 absoluta favoriter. Ska inte bli helt fel kan jag säga.
Imorgon ska jag gå och kolla vad avmaskningsmedel kostar här nere, för tänkte avmaska min prins när jag kommer hem. Och det borde vara billigare att köpa härnere än hemma, med tanke på att allt är det. Och sen funkar allt så mycket bättre än hemma med. Så ska iallafall kolla det.
Sen ska jag nog ta tag i att kastrera honom och så i sommar med, så han inte får för sig att rymma hemifrån och jaga brudar. Men jag måste få min första lön först iallafall. Så han får njuta av det ett tag till iallafall.. *hehe*






Hugs And Kisses
Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0