Låg dag...



Jaha en ny dag då, och idag känner jag mig så sjukt låg..

Kan liksom inte bara skaka av mig det och var glad.

I stort sett legat i sängen hela dagen och kikat film, tog en paus från det och åkte med mamma ner till restaurangen. Men var snart hemma igen, känner att jag inte alls är nå trevligt sällskap idag.

Känner inte för att göra ett skit, bara vara för mig själv.

Trodde aldrig att detta skulle hända härnere, men nu har det ju det. Och jag mår säkert lite bättre imorgon.

Sami har bett mig försöka förklara vad han kan göra för mig, men så fort jag tänker på det så blir jag bara ledsen.

Och det är inget jag vill visa, så istället håller jag mig för mig själv idag.

Tror det är säkrast, och innerst inne hoppas jag att han pratar med den inblandade och kanske får veta mer än vad jag vet. Som gör att man kan förstå handladet från dennes sida.

Aja skitsamma vill ej gå in mer på detta...

 

Annars är det mulet här nere idag och det har duggat lite. Tydligen så regnar det borta i Alanya, så vi kanske med får ordentligt regn sen då. Så man kan ju säga att även vädret är med mitt humör idag.

Ha en fortsatt bra dag alla sötnosar.

 

 

Hugs And Kisses

Jen


Kommentarer
Postat av: martina

Hur är det egentligen???

2012-05-02 @ 15:36:46
Postat av: Jenny

Jo det är bra gumman, du behöver inte vara orolig. Jag har bara varit lite nere om man säger så. Kram

2012-05-03 @ 00:17:43
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0