Inte långt kvar...



Jaha nu har det passerat några dagar till..

Haft toppen väder och har det super här nere. Men det visste ni ju  .

Man kan ju inte ha annat heller, även om jag kan säga att JA det kunde varit ännu bättre än vad det är.

Men jag vet inte varför det är som det är riktigt, men får se om jag får svar på det.


Jag har fått massa pluggande gjort med, väntar bara på att se vad jag får för betyg på det. Eftersom det varit röda dagar nu så har ju inte läraren hunnit med att kolla det. Så det ska bli kul att se.

 

 

Iallafall så var det idag sista kvällen för våra vänner Helen, Morgan och deras son Oskar. Imorgon förmiddag bär det av hem till Sverige igen för dem. Och dem kommer vara saknade, dem har varit här i 2 veckor och man har vant sig med att träffa dem varje dag liksom. Runt 16 så har dem kommit från stranden för att ta en eftermiddags öl och snacka lite och typ 12 av 15 kvällar eller något så har dem även kommit för middag sen. Så det har ju helt klart blivit en vana liksom. Men nu är det slut för denna gången, men dem kommer ju ner i september igen. Får se om jag själv kan lyckas vara här då med  .

 

Bara dryga 11 dagar kvar då, sen är man 30 år!!!!!

Fattar inte riktigt att jag redan blir så gammal, minns när jag var yngre och sa att jag skulle ha barn, man mm innan jag fyllde 30. Hmm ja det har ju inte riktigt gått enligt planen, men jag sörjer inte för det.
Det kommer väl liksom, har ju ändå världens bästa brorson att mysa med så det gör inte så mycket.

Iallafall så ska jag ju firas här nere, och jag är helt klart nyfiken på vad som kommer hända. Ser fram emot den dagen faktiskt, och hoppas att alla som betyder något för mig här nere kommer att finnas där då.

Känns trist att vissa hemifrån inte kommer att finnas med, men vi får ta den när jag kommer hem till Sverige..

 

Finns massor mer som jag gärna hade skrivit av mig, men vissa saker väljer jag att hålla för mig själv.

Då man inte ska vara allt för privat här har jag lärt mig..

 

Hugs And Kisses

Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0