Fredag och lite molnigt..


Igår kväll åt mamma och jag middag med Pala (Per-Dagfinn) och hans son Stephan på restaurangen.

Jag tog kyckling schnitzel, ris och grönsaker till så klart, var super gott. Mamma åt biffsnadder, Stephan plankstek och Pala åt abborre. Vi var alla super nöjda, fast man kan inte vara annat än super nöjd. För maten är helt fantastisk.

Jo Stephan åt en svamp soppa innan som förrätt med, och han sa att den var den bästa han ätit  .

 

Idag blir en lugn dag, molnigt men lite sol.

Planen var att jag skulle ligga och sola idag, men det verkar som det får bli en annan dag.

Måste ju bättra på brännan sista veckan nu så att man är kalas brun när man kommer hem.

 

Imorgon är det marknad här med, ska nog gå och kika lite på den då.

Se om jag kan hitta nå skoj till mig själv.

Sen tror jag att jag ska ta mamma och ta en dag i manavgat bara hon och jag.

Kika lite och bara umgås. Hade även velat åka till Alanya en dag, men det får kanske bli nästa gång man kommer ner och hälsar på. Man kan ju inte få allt liksom  .

 

Nej nu ska jag umgås lite med mammsen.

 

Hugs And Kisses

Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0