Borta bra, men hemma bäst..

Ja nu var det andra dagen hemma då...
I lördags när jag kom hem, så hämtade ju bror och lilleman mig på stationen. Sen bar det av till Maxi för att handla hem det viktigaste som jag behövde, bla kattmat och kattsand så att jag även skulle kunna hämta hem Joker.
Sen åkte vi för att hämta Joker och sen bar det av hem till mig. Och jisses va post jag hade, 6v ger en del kan jag säga. En hel kasse med reklam slängdes.. Lilleman blev ju kvar här hos mig, då bror och Lollo skulle ut med vänner. Så jag sa att jag kunde ha honom till söndag, vi mös och hade super trevligt. Sen när lilleman somna så blev det ESC för min del, och man hoppades ju på att Loreen skulle ta hem det. Och det gjorde hon, och det med god marginal.. Så skoj, så nästa år går finalen här i Sverige. Nice!
Igår söndag så blev det ju kanon väder och jag och lilleman tog oss en promenad i solen och busade lite. Senare på dagen så tog vi en promenad hem till bror och Lollo, då dem båda var rätt bakis. Vilket min kära bror alltid blir när han vart ut, illa men sant. Man kan ju hoppas att han en dag lär sig att dricka, så att han slipper ligga en hel dag efter sen. Jag åt även middag hos dem, och Angelica, Fredrik och Milo kom med dit. Sen körde dem hem mig, när dem skulle hem. Och det blev bara så att jag slappa i soffan resten av kvällen. Ihop med min galet keliga kisse, han vill vara nära hela tiden. Och han snackar även en satans massa "skit" hela tiden.
Här kommer lite bilder på lilleman när han  var här, bla i sina nya skor och shorts..
Idag ska jag åka till Bollnäs för HLR kurs, sista grejen i medicinsk grundkurs. Sen är jag klar.
Så skönt!!!! Brorsan kör oss dit, då även Lollo ska gå den. Inte alls sugen, men måste ju då den är obligatorisk.
Utan den får man inget betyg, men man hade ju önskat att den varit närmare. Men bara gilla läget och hoppas att det ska gå bra. Sen när jag kommer hem, så blir det röja lite. Är lite bombnedslag här hemma just nu och så kan vi ju inte ha det..
Hugs And Kisses
Jen

Kommentarer
Postat av: anders

kan inte svara på ditt medelande men här har du om du vill, [email protected]

2012-06-06 @ 13:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0