Sveriges Nationaldag :)

Hoppas att alla haft en kanon dag och får en fortsatt trevlig kväll.
Man får ju egentligen inte säga att man är stolt svensk och man ska nästan skämmas om man sjunger nationalsången. Ja så känns det, men jag är stolt över att vara svensk och bara älskar våran nationalsång. Jag får gåshud så fort jag hör den, och anser inte att jag är rasist bara för det.
Jag har massa vänner mm som inte är av svensk härkomst och jag har absolut inget emot utlänningar heller.
Idag så körde bror och lilleman mig in till stan så att jag kunde köpa utemöbler till min balkong, och jag tycker att det blev riktigt bra. Vad säger ni?
Nu ska jag bara se om jag kan hitta några dynor som jag vill ha och sen ska jag även införskaffa blommlådor och så. Så nu kommer balkongen min bli fin :) ...
Efter det så bar det av till golfbanan, så att bror min kunde träna lite. Och det gick väl sådär för hans del, inte det lättaste när lille Patrik är med och vill göra allt som pappa gör.
Men han fick iallafall slå lite ifred, då jag och lilleman gick och kika på en traktor.
Lilleman i bilen på väg till golfbanan.
Man vill ju också testa göra som pappa gör, så pappa fick snällt visa ;)
Hehe han ville inte äns lämna traktorn sen, men till slut fick jag bort han från den.
Sötnosen man kan ju inte annat än avguda denna lille pojke.
Nu ska jag kika tv och bara njuta av jag inte har så många dagar kvar nu innan det är dags att börja jobba ordentligt. Inte mycket lediga dagar denna sommar.
Hugs And Kisses
Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0