Dåligt med uppdatering..

Jag har verkligen varit super dålig på att uppdatera här känner jag.
Men har helt enkelt inte haft ork till det, jobbar ju typ jämnt numera.
Inte så att man hinner med mycket annat liksom, och det känns ju sådär.
Dock ger det ju pengar, så man ska väl inte klaga. Men hade varit skoj att göra nå annat med.
Så tror att när pengarna kommer, ja då ska jag unna mig lite. Har ju iallafall några lediga dagar här och där liksom..
Har ju iallafall planen på att åka in på Hudik kalaset och det ska bli skoj.
Loreen kommer ju bla, fast det är ju inte förrän slutet av juli. Men skönt att ja några planer som inte
innefattar att jobba.. :)
Så har jag ju börjat få hästabstinens med, så in i helvete!!!!
Och jag har även börjat kika runt här uppe på möjligheterna att ha en häst.
Får se hur det slutar, men kan ju säga att det kostar ju nada mot att ha en nere runt sthlm.
Fast de kunde man ju förstå...
Nej nu ska jag göra mig klar, om en timme är det dags att gå till jobbet igen..
Sen vill jag bara säga att jag tycker det är så trist att man "verkar" ha så mycket vänner.
Men det är bara om man själv hör av sig, TRIST!!!!!
Hugs And Kisses
Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0