Prickar på ingående..


Usch usch usch!!!

Min psoriasis har börjat komma, inte ok!  

Hoppas dock att den ska ge med sig snabbt igen, eftersom jag upptäckte den tidigt.

Men har redan fått en hel del, tråkigt nog..

Hoppas att man slipper se ut som en prickig galenpanna när man ska till sthlm.  

Blir den som förra året kommer den ju att driva mig till vansinne, och det gör ju så satans ont med.

Och det vill jag absolut inte. Men ska ju till läkarn imorrn angående min leverfläck på kinden. Så ska passa på och be om mer salva mm då med. Så jag har, för dem jag har nu räcker ej allt för länge till om det håller i sig liksom..

Så just nu är det smörja in sig till massor som gäller och se till att hålla rent och rätt lösa kläder mm på sig. Och att inte göra illa sig, för då dyker dem upp mera.. Fick ju ett rivmärke på ena handen av lille Nemo och där i finns det redan prickar nu.. Suck!!!!

Men men ska tänka positivt, och vadå det är ju bara lite prickar  

 

Hugs And Kisses

Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0