Update.....

I helgen så har lilleman varit här och vi har myst massor..
I fredags så var vi in till stan hela dagen, handlade hem mat mm..
Så på kvällen blev det bad och sen fredagsmys vid tv:n...
Han fick även ha sin nya pyjamas som vi köpte till han i stan, så han har en här hemma med..
Så man slipper hålla på och skicka massa emellan mm...
Finns ju ingen större charmör än denna kille..
Jag var dock helt död efter att ha tillbringat hela dagen inne i stan, så när lilleman hade somnat för kvällen.
Så däckade jag i soffan, eller jag var vaken, men det var knappt. La mig rätt tidigt jag med och jag somna lika snabbt som jag la huvudet på kudden. Tror inte att det var det smartaste draget att vara ute och göra massa hela dagen, när man är dunder förkyld mm...
Lördagen tillbringade vi inne, tog en snabb promenix till affären bara.
Men annars så var det mest slappa som stod på schemat. Jag passade till och med på att sova när lilleman sov middag, vilket resulterade i att det var jag som sov längst. Inte lätt när man haft feber, knappt kunnat andas mm.. Så det var grymt skönt. Lilleman har dock varit en ängel hela helgen, som alltid. Så det var inte det minsta jobbigt alls, trots att man inte mådde helt hundra..
När han hade somnat så kika jag och mamma melodifestivalen, och jag tycker nog att den var den bästa deltävlingen sammanlagt.. Dock otroligt chockad över att Charlotte Perelli inte gick vidare med sin låt, eller vad tycker ni där ute?
Dock ska jag säga att jag tycker det var helt rätt att Danny gick direkt till finalen i globen.
Men men va ju inte första gången man tyckte folket där ute rösta konstigt liksom..
Idag har man jobbat igen då, var så skönt att få sms i fredags och att man faktiskt fick det med..
Samtidigt som man ångrade det lite, då man inte mått hundra liksom. Men imorse när klockan ringde 06.15 så var det inga problem alls att kliva upp. Och väl på jobbet så var det skönt igen, trevliga personalen och alla söta boenden. Som fick en att skratta en hel del, var en bra dag helt enkelt. Jobbade mellan 7-14, och det gick snabbt ska erkännas. Väl hemma igen så hjälpte jag mammsen att tvätta klart, och sen så har vi haft en lugn och skön söndagkväll vid tv:n. Är ju sista kvällen som mamma är här, imorgon kväll åker hon ju ner till Linköping till Lotta och dem. Och sen en 2:a mars ner till Side.. Så får man ju se när man ser henne igen..
Jag har återigen lite ångest för hur jag ska göra, och kommer inte fram till något bra alls. Men en dag vet man väl kanske vad man vill och så.. Who knows?!
Imorgon ska man in en sväng till stan med mamma och moster Janeth.. Sen får jag ta bort stygnen från kinden med, ska bli så skönt. Kliar lite och det ska bli skönt att det får bli mer normalt på kinden igen :)
Hugs And Kisses
Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0