Snart dags att dra till stan...

Vaknade 08.15, vilket är tidigt för Jenny ska ni veta..

Men jag känner mig utvilad faktiskt, antar att det har och göra med att man faktiskt kommit i säng på kvällarna och inte sitter uppe halva natten.. Mycket skönt, mer dag att njuta av...


Solen skiner för fullt idag med, som den gjort ett antal dagar nu..   

Man blir ju på så mycket bättre humör  och allt blir så mycket lättare när den är framme.

Min moster kommer och hämtar mig och mamma vid 10.00, mamma ska på möte på ams, och sen ska vi väl äta lunch och kika lite. Sen blir det hem och ta det lugnt tills bror ska köra mamma till tåget. Hon åker ju som sagt ner till Linköping idag. Och senare i veckan ner till Side... Kommer kännas konstigt att hon inte är här längre, men vi kan ju prata varje dag. Tack vare den underbara uppfinningen internet.  

Och innan mamma åker så ska vi ta bort mina stygn på kinden, NICE!

Så nöjd att jag vågade ta bort födelsemärket, nu slipper man oroa sig för det.

 

Nu ska jag nog ta och göra mig iordning, så jag är klar när moster kommer.

 

Hugs And Kisses

Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0