Rätt konstigt...





Rätt konstigt vad man kan ta när man har starka känslor för någon..

Normalt sett hade jag ju aldrig stått ut med detta överhuvudtaget, men antar att det är vad som kallas "äkta".

Man kan liksom inte bara vända och gå, utan man är beredd att kämpa mera för att få det, och inte bara kasta bort det på 2 sec.. Eller?  

Jag gjorde ju en otroligt illa sak, och personligen vet jag inte om jag ahde förlåtit en sådan sak. Men att nu personen gör det, ja då kan jag hantera detta med. Även om det sårar och är jobbigt.

Hur det än är så när vi pratar mm, så känns allt bara TOPPEN !!! 

 

Blir ju som ett litet barn och mest har ett fånigt leende på läpparna, och sen kommer dem där "mörka" molnen.. GRRRRRRRRR!!!!

Men vi ska nog ta oss förbi det med, så det så.

Nu är det fan min tur att få bli lycklig, så det så!!!

 

Hugs And Kisses

Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0