Nytt utseende då..

Ja som ni ser så är ju utseendet ändrat på bloggen min, tyckte det var dags att förnya..

Får se om den får se ut så här eller om det kommer nå annat skoj istället..

Så tack till Jossan och Emelie för hjälpen med det, IGEN! :)


Jaha då var snart denna dag över med då..

Inte gjort mycket vettigt alls idag, dammsög lite men det är väl allt.

Ja så pluggade jag ju lite med, och det gick bra. Imorgon ska jag försöka skriva klart redovisnings uppgiften som är den nästa i ordning att göra. Det ska nog gå bra tror jag, är taggad inför det iallafall.¨

Tycker både svenskan och medicinsk grundkurs är himlans kul och det gör ju det mesta så mycket lättare liksom.

Annars hade det ju bara varit tråkigt att hålla på och läsa det, men nu när man förstår mer så är det som sagt KUL!

 

Ska snart nanna kudde tror ja med, så att ännu en dag har gryr och snart försvinner så det snart blir mars..

Hehe jag vet att det är ett tag till, men vill ha de NU...

 

Natt natt på er alla..

 

Hugs And Kisses

Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0