Lite irriterad...

FAN!
Blir lite irriterad, fick två sms från jobbet i onsdags, och det stod 2 arbetsdagar torsdag, fredag dag.
Man skulle svara innan kl 15.00 i onsdags. Men jag fick dem 15.25, lite svårt att svara innan kl 15.00 då liksom.
Men jag svarade ju självklart ja iallafall, men fick dem ju inte. 
Hur ska man ha en chans att få tiderna, om man inte får dem innan svarstiden går ut?
Hoppas att dem kommer i god tid nästa gång, för jag vill verkligen jobba!!!!!
Sen hade det verkligen varit skönt att få annat att tänka på just dessa dagar, men men..
Det kommer fler tider får vi hoppas... 
För extra pengar tackar jag då inte nej till, skulle dock inte förvåna mig om jag kommer få erbjudande om att jobba just den helgen som jag ska till Sthlm.. Vore ju typiskt liksom..
Annars så har jag pluggat lite nu på förmiddagen, gick bra. Nu är jag klar med kapitlet om nervsystemet mm.. Så jag tog en paus, för att låta min hjärna vila lite. Och dammsög och torkade golven, så nu luktar det så gott här hemma..
Ikväll blir jag ensam hemma med, mamma ska åka hem till sin syster Janeth och umgås lite.
Janeth kommer och hämtar henne runt 17.00, så idag får jag äta middag mm själv.. Trist att man inte har cash så man kunde unna sig nå gottis och kanske nå skräpmat. Men kanske lika bra det, behöver man ej känna att man gick upp massa..  


Hugs And Kisses
Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0