Känns som en vändning..

Igår hade jag min sista intro dag, och det var precis lika kul som dem två innan. Jag verkligen stormtrivs där och alla är så trevliga. Nu väntar man bara på att man ska få sms eller samtal om att man ska få komma och jobba mera. Jag riktigt längtar efter det. =)
Oavsett om det inte blir så många pass, så kommer det göra stor skillnad för min ekonomi liksom..

Men det som gjorde att jag hoppade högt av glädje igår var ändå att ÄNTLIGEN, så bestämde sig personen som jag sårade djupt. Att vi ska ses och se vad som händer.
Och nu är det bokat och klart, 23-25 mars spenderar vi en helg i Stockholm. Ska bli så satans nice.
Oavsett vad som sker så kommer det bli en toppen helg, vi har sjukt kul ihop så =)
Kändes så nice att äntligen få svart på vitt att jag inte bara "inbillat" mig saker nu när vi pratat. Utan att det innerst inne är samma känslor från båda håll..
Så nu ska jag bara räkna ner, för veckorna kommer flyga fram.. Hoppas jag ;)
Som personen själv sa " Det värsta som kan hända är att vi bara blir riktigt goda vänner".
Och denna gång är alla mina egna "hjärnspöken" borta, nu lyssnar jag på mig själv och SKITER i vad ni andra har att säga om saken ;)

Hugs And Kisses

Kommentarer
Postat av: Martina

bra, skit i vad andra tycker.. Det är väl inte dom som ska vara ihop med honom??

2012-02-02 @ 16:48:22
Postat av: Jenny

Haha nej det är sant gumman :)

2012-02-02 @ 17:40:52
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0