Falska idiot!


Suck så less på falska personer..


Låtsas vara min vän och att man bryr sig, när allt egentligen handla om att man ville beklaga sig lite över vad man själv råkat ut för... Ja så var man kanske nyfiken på att få en uppdatering på vad som händer i mitt liv.

Samtidigt som man själv undanhåller massa saker, nej det är inte vänskap.

Jag trodde att jag skulle kunna ge dig en andra chans och verkligen lita på dig igen.

Men du har med vissa saker bevisat att så ej är fallet, och du är inte värd att bli kallad min vän.

Usch usch usch!!!!! Många sa att jag absolut ej skulle tro eller lita på dig igen, men jag gav dig en andra chans..

Men nej det var ju en miss..

Jag klarar mig utan falska, patetiska männsikor.

Varför klarar en del bara inte att stå för vad dem tycker ? Visst jag har själv varit där, men hallå liksom..

Ja menar som morsa och allt kan man ju tycka att dem ska ha mognat en hel del.. Men icke!!!

En del där ute kommer nog aldrig att växa upp och inse vad vänskap verkligen är värt.

Men men nog snackat om det, jag har ju som sagt personer runt mig som jag istället litar på till 100%..

Och som jag vet aldrig skulle "sticka en i ryggen" mm... Så tänker ej låta en falsk brudjävel dra ner mig..

Bara radera och gå vidare.. Borde vetat bättre, men tyckte att alla förtjänar en andra chans.

 

Hugs and Kisses

Jen


Kommentarer
Postat av: Lori

håller med dig totalt. finns allt för många sånna människor!

2012-03-13 @ 12:25:19
URL: http://andallthatshit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0