Duktig Jenny :)

Äntligen!!!  

Så har jag fått arbetet i svenska gjort, man skulle tolka en dikt.

Jag har läst den om och om igen men jag kunde bara inte få ner mina tankar mm i ord.  

Vilket jag normalt sett inte brukar ha några som helst problem med, när det kommer till mig själv. Men dett var inte alls samma sak, men nu är det gjort. Får vi se vad läraren tycker om det, skickade iväg det för en stund sen. Så nu ska jag ta tag i nästa uppgift strax. Medans jag är inne i det liksom, men kanske ska ta något att äta först?

Hmm vi får se..

 

Har även fått tillbaka betyg och så på mitt arbete om en infektions sjukdom, jag valde ju Röda Hund. Och det gick galant, lärarn sa att det var mycket bra skrivet och så.

Vilket gör mig glad, så nu kan jag lägga det bakom mig med.

 

Hugs And Kisses

Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0