Blivit sjuk??

Börjar kännas som jag håller på att bli ordentligt sjuk igen..

Legat som ett "kolli" på soffan och fryst i stort sett hela dagen..

Och börjar känna av halsen med, inge vidare alls. Som om inte det vore nog!

Så har min jävla psoriasis börjat titta fram med.. 

Försökte ta tag i att plugga lite, men det var ju bara att glömma.

Inget av det ja läste gick in i huvudet, så avvaktar med de. Hoppas på att känna mig bättre imorgon.

Ikväll blir det alltså soffläge som gäller, ska kika melodifestivalen tänkte jag.

Även om startfältet inte verkar så lovande, men man tittar ju ändå  

Korkad som man är liksom  

Nu ska jag återgå till liggande läge

 

Hugs And Kisses

Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0