Bättre...

Känner mig lite bättre idag, fryser inte alls som jag gjorde i stort sett hela dagen/kvällen igår..

Och känns som jag har lite mer "ork" idag med, men jag ska absolut inte göra nå speciellt.

Ska nog försöka att städa lite här hemma, fan va jag har slarvat med det.

Jag som haft sån ordning mm, inte för att det är stökigt eller så. Men det behövs dammsugas mm..

Så ska nog ta tag i det idag.. 

 

Jo så ska jag sätta mig och plugga lite med. Måste ju det, även om jag inte alls ligger efter. Men de är skönt att ta lite då och då liksom. Så man inte får massor sen.  

 

Igår kväll så var det ju deltvling ett i melodisfestivalen, och vet inte om Christer Börkman har "sniffat" nått eller så. Men vilket jävla udda startfält det var. Fanns nog något för precis alla med, men det mesta var ju skit!

Som tur är så gick dem två bästa direkt till globen och det var Loreen och sen Dead By April  

Så nu är det bara att vänta en vecka och får se nästa lördags kompott av artister.

 

Annars längtar jag mest efter att det ska bli 23 mars, då ska man till stockholm en hel helg och jag ser så fram emot det. Kommer att bli kanon, finns ju ingen person som kan få mig att skratta och vara mig själv mer än den så.

Wihoo kommer bli great. Pratade en sväng med "den" nu och allt är bokat och klart nu, så nu är det bara vänta som man kan göra. Och kan säga att det är som att åka berg och dalbana varje dag, stackars mamma får stå ut med mycket just nu. Glad att ha en mamma som hon, hon är bara bäst!  

 

Sen har jag ju funderat på att göra ett seriöst försök och sluta röka med, måste ju fan..

Så det är något jag jag ska samla kraft och vilja till med. Men tror att det ska gå, bara jag bestämmer mig hel hjärtat liksom. Det kostar mycket, inte hälsosamt för varken mig själv eller dem runt mig  !

Så luktar det ju APA!!!!!!

 

Nej nu ska jag lämna datan..

 

Hugs And Kisses

Jen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0