Alla rätt!!!


Är så satans stolt just nu så att jag snart spricker!

Suttit och pluggat nu på morgonen, gjorde 2 test bland annat.

Och jag hade alla rätt på båda!!!!!!

Hade förväntat mig det på dessa två, men man vågar ju inte hoppas för mycket.

Men iallafall så handlade kapitlet om hud, körtlar, slemhinnor och hudsjukdomar.

Och med tanke på att jag själv har psoriasis, så tyckte jag allt att det var viktigt att jag hade fattat vad jag läste.

Och det gjorde jag

Nu ska jag ta en liten paus, sen ska jag fortsätta med nästa kapitel i boken och det handlar om nervsystemet mm.. Får se om det går lika bra, men det gör det nog.

Tycker kursen är intressant och rolig och då går ju allt så mycket lättare


 

 

Hugs And Kisses

Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0