Alla hjärtans dag..



Är det inte konstigt att alla blir som hysteriska idag?
Bara för att det är alla   dag liksom..
Och man ska visa dem man tycker om hur mycket man tycker om dem, med nallar, kort, choklad, nice middag mm..
Behöver vi verkligen en speciell dag för det? . 
Nej jag tycker inte att man ska behöva det. Finns ju liksom 365 dagar om året att göra det..
Och nej det har inte och göra med att jag inte har någon "valentine", utan en person fick mig att tänka till när vi snacka om detta. Och han har ju faktiskt rätt.  
Och ska tilläggas att jag har en jag håller väldigt kär, men det vet han. Så det räcker  
Tycker man om någon så kan man ju visa det när som helst, var som helst. Man behöver inte en speciell dag till att göra det. Kan ge ett exempel.. Hela den veckan som jag spendera i England var helt underbar. Jag kände mig som en prinsessa, och jag behandlades som en med. Och det hade absolut inget med att det var nån speciell dag att göra, utan det är så det ska vara. Man ska kunna visa den andra med små "påhitt" hur mycket man tycker om den, oavsett dag.  
För hur de än är, så är det ju rätt många där ute som förväntar sig att dem ska få de ena och andra idag. Och får dem inte det, ja då finns det risk att dem sitter och blir besvikna och så blir det onödigt tjaffs av det.
Hur det än är, så är ju detta bara en i raden av alla dagar som företag mm försöker tjäna in lite extra pengar, och det på våra känslor för andra människor. Inte ok!  

Nej ta och visa er kärlek till varann lite mer spontant, så ska ni se det är SUPER!



Hugs And Kisses
Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0