Varit full rulle hela dagen..




Lilleman har busat för fullt hela dagen.. Dock måste jag säga att han är ju så lätt att ha..
Han somna ju vid 19.40 igår och vakna inte förän 07.15 imorse..
Då var det välling på schemat och sen busa han en stund. För att seda somna om en stund mellan 08.30-09.45..



Sen var det återigen full rulle. Haft en kanon mysig dag, även om jag inte alls är van att ha en liten runt mig 24/7 liksom..Vi åt lunch vid 12.30 och sen efter det så somna han igen. Hehe ja han sover en del ;)...



Senare så åt vi middag och mös i soffan en stund, medans han var lugn.
Sen satte han full fart igen...
För att jag skulle få en lugn stund sedan, så fick han lite kex.
Och då minsann satt han och fixa för sig själv en stund på golvet. :)
Han är ju så söt så man kan ät upp han!!!





Tänk så koncentrerad man kan vara för lite kex.. :)
Efter att dem ej var intressanta längre så busa han lite och kolla vad faster hade för sig.
Sen började batteriet i han ta slut, men det var inte dags att sova än på långa vägar..
Så jag bestämde mig för att han skulle få bada.. Han älskar ju vatten och det är ju så kul att plaska ;)







Sötnosen ställde sig upp när han tyckte att det fick räcka..
Så  torka vi oss och så på med pyjamas och ny blöja och sen mös vi lite i soffan igen..
Sedan var det dags att få välling och sussa.. Klockan var c:a 19.15 och jag trodde han sov. Men ack va fel jag hade, han sov kanske 10 min.. Sedan var han vaken men låg och "jollra" snällt i sängen och tyckte det var så kul varje gång faster om och kika på han. Men strax före 21.00 så somna han iallafall om.. Och sen dess har han sovit...



Kommer bli lugnt, men så tomt imorgon när han åkt hem igen..
Varit så mysigt att umgås och lekt med han <3

Nej nu ska jag med ta och krypa ner i sängen snart. Så man får några timmars sömn innan det är dags att busa igen.. *ler*

Natt natt på er..


Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0