Solig måndag...

Ja då har denna måndag snart passerat med..
Har varit kalas väder idag, njutit precis hela dagen..
Mmmm svensk sommar när den är som bäst...
Är det lika bra imorgon, funderar jag på att gå ner till stranden :)
Vi har ju faktiskt en fin en, inte allt för långt ifrån mig..

Iallafall så gick jag över till bror och Lollo på eftermiddagen..
Umgicks lite och grillade.. Super trevligt som alltid, det enda trista är att lille Patrik hade feber och var allmänt hängig och pipig.. Stackarn.. Hoppas att han är bättre snart :)
Ska ev dit imorgon med, men vi får se hur lillen mår och så först.
Sen på Onsdag ska vi grilla mm där, Lollos syster och hennes kille och son kommer. Och så även Lollo och Angelicas mamma :).. Kan bli trevligt..

Nej nu ska jag se på Johan Falk filmen på 4an..

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0