Solen skiner..






Kalas väder här idag, och det har det varit dem senaste dagarna..
Tyvärr har jag själv haft migrän, feber mm dem 2 sista..
Legat med dubbla täcken när jag ska sova, trots värmen som varit..
Men nu känns det som jag blivit av med det iallafall..
Vilket känns skönt, suttit ute på balkongen en hel del idag och bara njutit av solen..
Och såklart funderat en hel del på allt runt omkring mig just nu...

Inte för att jag kommer fram till nå bra, men en sak är säker. Jag ska sluta lita och öppna mig för personer..
Så fort det inte passar dem, så får man det kastat tillbaka i ansiktet...
Vissa människor verkar vara så vana med att alla gör som dem vill och kunna göra precis allt dem vill här i livet. Att så fort dem sedan får ett nej, ja då tar det hus i helvete.. Man kan dra åt helvete och det ena med det tredje. Tragiskt tycker jag, men kanske dags att vakna och börja ta tag i saker och ting? Eller?
Ingen kan lösa dina problem mm utom du själv.. Så är det..

Känner mig väldigt sårad för tillfället som kanske alla förstår av detta inlägg, men ja är så less på att det lovas guld och gröna skogar. Men när dagen väl är kommen, ja då skjuts det framåt igen.. Sorry men det är dags att sätta ner foten tror jag. Nu är det nog från min sida.. "GRRRRRR"

Besviken, ledsen och sårad


Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0