Seriöst!!!

En kille som jag dejta för jag vet inte hur längesen hörde av sig idag..
- Tja va gör du?
- Inte mycket slappar hemma, piss väder ute.
- Ensamt?Vill du ha sällskap?

Hallå vad tänker killar med egentligen?! Eller i detta fall vet jag ju. Men trodde han jag skulle säga " Absolut, kom hit! ".. Nej tror inte det va.. Jag är då ingen man kan plocka fram när man själv känner för det..
NOLLA! Väx upp!

Haha ja det gjorde mig lite irriterad..
Har som sagt bara softat idag, vädret gör ju inte att man känner för att göra något alls..
Mer än att bara mysa i soffan.. Hmm ja man skulle haft sällskap med, hade vart sweet!
Men nejså där desperat är jag inte..



Det där är äkta kärlek.
Till och med när den ena dör, så lever den andra ensam resten av livet..

Pratade med mammsen en svng tidigare med. Hon har ju kikat på resa mm..
Lutar åt i slutet på denna månad och sen i 2v.. Ska bli nice..

Hugs And Kisses


Kommentarer
Postat av: Jossan

Men, du kanske hinner hit en sväng innan dess, eller efter? Bo kan du ju göra hos oss en helg! :) Träffa bebis, träffa Heddan osv. :)

2011-06-13 @ 22:12:13
URL: http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Absolut.. Ja måste komma och pussa på dem!!!

2011-06-14 @ 12:39:25
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0