Lite tomt får man ju säga...




Ja det blev lite tomt här hemma efter att bror och Lollo kom och hämta sin lille son..
Hade ju vant mig med att ha honom runt benen mm...
Men visst det är skönt att få vila huvudet med, och jag kommer ju ha han fler gånger så :)

Efter att dem gick hem så har jag bara softat i soffan.. Kikat på Gossip Girl och Jersey Shore..
Bara degat med andra ord.. Åt middag i lugn och ro, utan en liten som ville ha allt :P

Men min helg har varit toppen iallafall, njutit av att umgåtts med sötnosen.. Även om man blivit lite trött i huvudet av att leka och busa hela dagarna.. :)

Nej nu ska jag ta och duscha, sen softa lite mer innan sängen....


Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0