Lika varmt idag..


Som det har varit dem senaste dagarna, luften står typ still..
Inte så att man tror att man är hä uppe i "Norrland" liksom.. Haha för det är ju det folk kallar det..
Men det är sjukt varmt här uppe, lite regn för att få frisk luft att andas skulle ju inte vara fel..
Bara lite snabbt liksom, för skulle inte skada...

Planen idag är väl fixa lite i lägenheten, och sen kanske att åka ner till Sthlm..
Genom att lifta med Lollos pappa ner, men vi får se..
Ska ju vara barnvakt åt Patrik fre-lör och sen har jag även annat jag måste ta tag i med.. Månaden har ju snart passerat halv vägs liksom.. Tiden flyger förbi..
Hmm ja vi får se hur jag gör med den saken..

Igår fick jag iallafall allt tvättat, och det behövdes..
Var ju ett bra tag sedan sist, fy skäms på mig...
Bäddade även rent i sängen, och det finns ju inget som är så nice som en renbäddad säng och att man själv är nyduschad.. Hmm jo att det var någon bredvid, men men ;)

Ska damsuga och fixa med. Jo jag vet att jag borde vara ute och njuta i solen..
Men luften står still, går ju knappt att andas. Och jag tror inte att det är sista gången det är så här heller så :)

Ha en bra dag alla..


Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0