Happy times!


Blandade bilder från min Englandsresa..




Vi var till ett ställe som hade massa olika djur, men miniatyr hästarna var ju bara så söta


Kan man säga små hovar :P


Sötis <3


Även getterna uppskattade att man kom och hälsa på.. *ler*


Vilda ponnier.. Dartmoore såklart :)




Så otorligt vacket landskap..










Denna bilden tog jag endast för bilen är som gjord för mamma.
Babyblå och sjukt ball ;)


Dem har sjukt stora fiskmåsar där borta ;)


Dessa ankor var varje dag utanför Jons hus, och självklart fick dem lite mat


Vi beställde pizza från Dominos och gjorde egen sallad, vitlöksbröd och tzatsiki till.
Ja och vin med :)

Jag har fortfarande massa fler.. Men detta var lite av allt det jag såg nere i Devon..
Ska lägga upp från Windsor och London senare med..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0