Fredagen...


Igår var jag över till bror och Lollo som nu har flyttat till sina nya lägenhet..
Dem kommer få det så bra där, mycket större än den dem hade.
Och sen har dem ju gräsmatta mm nu.. Så nice, låg ute på den i stort sett hela dagen igår..
Det var så nice.. Jörgen, Pierre och Lollos pappa fixade det sista i gamla lägenheten under dagen, och jag, Lollo , Angelica slappa med små grabbarna i solen..
Dem fick busa i med vatten i en "balja" som vi tog fram.. Och satan va grabbsen tyckte det var roligt.

Här kommer lite bilder på kusinerna som busar <3











Var en kanon dag.. Senare på kvällen så var det dags för massa god mat som Lollos pappa Stefan hade inhandat på dagen.. Super trevligt hade vi och det blev en del öl med när små grabbarna hade somnat..
Kalas dag/kväll minst sagt!!!!
Fick även höra Stefan och deras låt och se musikvideon till den, och jag får ju säga att den var nice..
Hade ett skönt gung :)....

Jag har ju varit lite "low" på senaste tiden så gårdagen var precis vad jag behövde..
Försökt hålla mig undan från det mesta sista tiden, men får ju erkänna att jag hade uber kul

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0