Då har min "barn" helg börjat :)





Ja då har min helg ihop med lille Patrik börjat då.
Lollo och bror är nere i Uppsala för bror ska tävla i Longdrive, så jag passar den lille.
Inget jag tackar nej till, alla bekymmer mm man har i skallen. Dem är som bortblåsta när han dyker upp.
Bara synen av hans leende <3....
Iallafall så fick resesängen som dem köpte åt honom godkänt. Den gick ju till och med att bita i *hihi*....



Han har busat runt som en liten galning sen vi kom hit.. Han är ju bara så sööööt!!!
Fick även syn på fasters dammsugare, och det är ju en av hans favvo saker. ;)



Hans blivande tjej kommer nog få en kille som hjälper till och städar mm...
Och även kanske en kock??



Ja vem vet, en sak som är säker är nog att han blir en tjej favorit iallafall.



Japp numera ställer han sig och står helt själv utan stöd..
Inte långt kvar innan han tar sina första steg :)



Efter allt bus så slockna han för att vila sina blå en stund.
Och det tackar faster för, för då kunde jag diska medans..
Nu ska jag slappa lite i soffan tills han vaknar igen.

Denna helg kommer bli så mysig!!!

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0