Uppe tidigt...





Japp det är precis vad man är... Normalt sett sover jag såhär dags...
Men har passat världens sötaste brorson sedan igår eftermiddag, och han tyckte att det var dags att gå upp när klockan var 7.30....
Så det var bara att göra det liksom...
Nu har han busat runt på golvet en stund och det är Bolibompa på tv:n....
Dock så har han sovit super dåligt inatt och tror att det beror på hans förkylning, stackarn kan ju knappt andas genom näsan.. :(

Bror skulle komma och hämta honom så fort dem vaknat till liv sen..
Dem var ju ute på äventyr igår, så kan tänka mig att dem sover rätt länge idag ;)
Men jag har inga planer alls för dagen, så det gör mig inget alls. Alltid kul att ha lilleman så..
Han är rätt enkel får man ju säga, underhåller sig själv liksom...
Tror även att han snart kommer att vilja vila en stund, han brukar vilja det när han varit vaken nästan 2 timmar..
Sen är det full fart hela dagen :)



Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0