Söta alla är...



Jorden gick visst under för en stund sedan...
Patrik var lite trött och kinkig så vi gick och la oss för att vila...
Och jag fick han och somna efter många om och men...
Så somnade även jag, och det var så skönt... Tills dess att jag hör att det är någon på dörren, som bara inte ger sig.. Jag går upp för att titta vem det är och självklart vaknar även Patrik.. Så jag får ta med han med..
Och tycker att jag känner igen den som står utanför så jag öppnar.. Och det visar sig att det är ju bror och Lollos granne.. Då är det nämligen så att han har bror i telefonen och han är super orolig för att jag inte svarat i min mobil.. Och den har till och med dött för att han ringt så många gånger...
Även mamma hade ringt några gånger.. Och även Lollo hade skickat sms..
Sött att ni blir så oroliga, men ni borde veta att om man äntligen får han att sova en stund. Ja då har man inte ljudet på i mobilen liksom.. Och jag lovar att jag hör av mig om det skulle hända lilleman något.. :)
Vi har det bara bra!!

Ja så nu är vi ju iallafall vakna igen då, och Patrik busar för fullt på golvet...'
Vädret är piss, det ösregnar ute.. Så det blir till att bara vara inne hela långa dagen idag med. SUCK!
Hade ju varit nice om man hade kunnat gå ut och gunga eller något liksom...
Så han slapp att bara vara inne.. Men vi kan ju hoppas på att det är bättre imorgon.. :)

Nu ska jag ge han lite lunch och ska nog passa på att äta något jag med..

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0