Saknad...




Ja idag har jag sån sjuk saknad efter att vara i Side...
Vill verkligen inte alls vara här.. USCH!!!!
Men tyvärr så måste jag gilla läget och bara försöka få dagarna att gå...
Vill åka nu!!!!

Men jag kan inte, har inte pengar till att åka ner just nu..
Hoppas dock på att det snart ska ändras så att jag kan..
Saknar alla vännerna, mamma, Sami...



Idag har jag tvätt tid, mellan 16-19.. Så äntligen ska man få allt rent igen...
Ska även bädda rent i sängen, finns ju inget som är så härligt!!!!
Jo om det funnits någon mer i den sen då ;)
Annars så har jag inga planer för dagen. Bara ta det lugnt liksom...

Hoppas att alla har en bra dag :)

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0