Längesen...


Oj det var bra längesen jag bloggade, eller precis innan jag åkte ner till Turkiet var det...
Hade 2 toppen veckor där nere, och det var inte alls lika kul att åka tillbaka hem igen.
Känner mig så mer hemma där nere ska jag erkänna, och det var så níce att träffa alla igen!!!
Mamma och Sami firade ju bla 2 årsdag nu när jag var, och satan vilken kväll han hade planerat. Den var så magisk och full av kärlek..  <3
Sen fyllde även lilla Nehir 5 år och det finns ju ingen sötare än hon där nere.. Hade super fin klänning på sig med dagen till ära..

Här kommer några bilder från dessa underbara 2 veckor..


Jag & Sami


Mamma, Jag & Sami på deras 2 årsdag...


Äkta kärlek detta <3


Cengiz & Sami


Fudeyl prova mammas glasögon...


Födelsedagsbarnet Nehir, så sööööööt!!!!


Nehir med sin mamma Necla :)


Bekir, Emre, Fudeyl. Tre av dem som jobbar i resturangen... HAHA


Fudeyl och Nehir när sverige spela sin ena match...

Det var några av alla bilder jag tog...
Men det jag är absolut gladast över det är min tattuering.. Alla vet inte om att jag haft en i nacken redan, men det var en som jag ångra så hårt att jag överhuvudtaget hade gjort.. Men nu är den gamla BORTA!!!!
Har gjort en cover up över den nu, så det finns inte ett spår av den...
Här kommer den nya!



Så skönt att vara av med den gamla, tror ingen kan förstå hur glad jag är över det :)...

Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket alls.. Just nu har jag lille Patrik och ska ha honom ända till på söndag.. Jörgen är nere i Uppsala för golf tävling och Lollo jobbar nätter.. Så lilleman får busa med faster ett par dagar..



Han är ju bara så go denna kille, kläderna köpte mamma och jag nere i Turkiet nu..
Och så fick han lite andra kläder med och ett par Converse ;)....
Coolaste killen på dagis kommer han vara sen. Då det mesta fortfarande är lite stort, så blir perfekt till hösten..



Bateriet tog slut efter timmar av bus.. :)

Nej nu ska jag laga lite lunch åt mig och lilleman, makaranoner och köttbullar står på menyn... :)

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0