Känner mig lite trött...





Usch inatt har jag haft jordens jävla migrän...
Trodde huvudet skulle gå i tusen bitar, var inge vidare alls.. :(
Så har knappt sovit inatt, så är sjukt trött!!!
Men ska försöka piggna på mig lite och hoppas på att skiten inte kommer tillbaka...

Igår kväll gick jag över till bror och Lollo en sväng...
Pappa och 2 polare till han har ju kommit upp hit... Dem ska in på Hudikkalaset och så idag..
Var trevligt, även om jag kan tycka att det var på lite väl låg nivå om ni fattar hur jag menar.. -.-
Men men alla är vi olika, och det är väl tur det :)....

Planen var ju att ev åka med in en sväng på eftermiddagen sen, men jag blir nog hemma..
Känns som ja inte orkar eller så efter min natt...
Sen har jag inte råd att ut och flänga heller... Och ska jag vara ärlig gör det mig inget...
Festa och så när jag var nere i Turkiet, och det klarar jag mig på ett bra tag till :) ..

Nej nu ska jag ta och äta något.. Lite hungrig och det kanske kan göra att man vaknar till liv lite mer..


Hugs And Kisses


Kommentarer
Postat av: Abdulandrine

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2011-11-30 @ 08:06:16
URL: http://abdulandrine.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0