Förkyld....




Usch kan knappt andas, halsen gör grymt ont mm...
Antar att lilleman smitta mig när han va här, det vore ju inge konstigt liksom...
Jag blir ju alltid sämre om jag har någon med minsta lilla snuva runt mig.. :(
Men de är så satans iriiterande, försökte äta en macka nyss.. Men kände inte ens smaken av den..
Så det var mest äckligt.. SUCK!!!!!!!!!

Så idag blir det soffhäng för hea santen för min del, inget annat...
Ska dricka ordentligt med och hoppas på att jag snat blir av med skiten igen...



Imorgon är ju tanken och planen att jag ska passa lille Patrik igen...
Bara under dagen och det för att både bror och Lollo jobbar under dagen..
Så då ställer faster upp..
Kan ju bli lite jobbigt med tanke på hur jag mår idag, men jag hoppas på att vara bättre till imorgon.
Håller tummarna för det, för ihop med lilleman är det full fart.. :)

Nej nu ska jag bädda ner mig i soffan igen, ha en bra dag alla...


Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0