Mamma åkt igen...


Mamma åkt igen då, blev ju lite tomt efter att hon åkte får man ju säga..
Men vet att hon kommer att ha det toppen så..
Aldrig sett henne så lycklig som hon är just nu liksom. Och hon är verkligen värd det :)...
Och visst är man lite avis på henne med, vara i ett underbart land, med underbara positiva människor.
Värme och massa kärlek och omtanke.. Hmm ja det vore ju något de ;)...

Att mamma varit här ett tag och man haft någon att "ventilera" med.. Det har gjort att man börjat fundera en hel del på saker.. Ja det märktes ju av redan i förra inlägget med.
Men min lilla hjärna, ja jag har faktiskt en !! Även om man många gånger ej kan tro att jag haft det.
Den har verkligen gått på fullt ös ett tag nu. Och ena sidan vet jag precis vad jag vill, men samtidigt så är det grymt svårt att bara göra det. Vet inte om det är rädsla eller vad det är?!
Men någonting håller mig kvar i min egen lilla "värld".. Samtidigt som jag vill så mycket mer och helt andra saker.. Jag kan verkligen önska att man ibland var så liten igen att andra fatta alla beslut åt en. Så att man själv slapp fundera och vända ut och in på sig. Och egentligen inte bli mycket klokare alls.
Utan man fick snarare bara huvudvärk av det liksom...
Men det kanske är dags att bara våga? Eller?
Hmm ja egentligen så handlar det nog bara om det, men vafan liksom..
Vad är det jag isåfall är så jävla rädd för? Man kan ju inte vara alla till lags liksom. Alltid är det någon som kommer att bli "besviken" eller vad man ska kalla det. 

Hmm ja som ni märker så är jag lite "förvirrad".. Men innerst inne vet jag precis hur jag vill ha det..
Varför tar man då inte bara steget liksom?  Jag kan säkert uppfattas som rätt "tuff" utåt sett av folk, men det är jag verkligen inte alls. Snarare tvärtom, väldigt osäker mm...
Och det är nog det som gör att man inte bara "kastar sig ut"...
Ja så är det nog. Men jag ska seriöst tänka på det mamma och även Linda sa igår.
JA DET SKA JAG FAN!!!

Ska snart ha ett "jobbmöte" med chefen min, bara hon kommer till gården.
Fick ett sms om det här om dagen, vi får se varför.. Jag har ju fått lite dåliga "vibbar" av det.
Men kanske bara är mina egna hjärnspöken som är framme igen..Om inte så får man lösa det då liksom.
Jag vet att jag vänt ut och in på mig själv för detta ställe och kan isåfall gå härifrån med rak rygg..
Och vet även att dem andra i stallet är nöjda med mig med.
Men nu ska vi inte ta ut något innan jag pratat med henne, men det är väl klart att det börjat snurra i skallen det med liksom..  Vi får se vad som sker.

Nej nu ska jag dammsuga lite och sen efter mötet ska jag torka golven med.
Och så ska jag väl se om jag kan komma på något att ha till middag imorgon. Skulle ju egentligen behöva handla, men inväntar lönen först :)... Just nu är man rätt fattig liksom ...

Ha en bra dag alla, jag skriver sen igen..


Hugs And Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag visste det



innerst inne vill du men du vågar inte, skit i vad andra tycker och bara gör det. för du vet att du bara mår bra av det, snabbt eller långt spelar ju ingen roll bara du gör det...



Förläng ditt uppehåll till en oändlighet så ska du se att allt löser sig och att du får många pengar över, Tror att du fixar det om du bara vill, ta och fimpa nu, släng paketet även om det är oöppnat släng skiten, du kan du kan du kan du kan,



2011-01-05 @ 15:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0