Ovanligt liksom...




Att det blir snökaos när jag jobbar liksom.. Känns som det är vad hela vintern bestått av för min del..
Och det kom ju en hel del idag med, och det är inte plogat.. Så imorgon får jag "pullsa" till hagarna..
Inte alls kul, men vad gör man liksom??...
Idag var jag ut på en promenix med "Boddan", inte det roligaste vädret. Men hon uppskattade att få uppmärksamhet och ompyssling..



Planen var att ta en promenix med "Giraffen" med, men med tanke på att hon snart haft vintervila i 1 månad.. Så ja man kan säga att hon var lite "pigg"... Och blåsten gjorde ju ej sake bättre. Så det blev 15 min i skritten för henne.. Och självklart så blev det en pysselstund med även denna dam.

Chefen tömkörde Clinton och red Berra.. Så idag fick alla hästarna röra på sig och få sitt.. Borstade även av mamma "Emmy" och pysslade lite med fölis med.. Satan va hon har en egen vilja den lilla.. Hon visar alltid vad hon tycker om saker och ting. Man ska ju inte tro att man bara kan göra något liksom ;)...

Efter jobbet så har jag enbart slappat.. Var rätt trött när jag slutade..
Tar en del på en när det typ är snöstorm ute, inge vidare alls..
Nej nu ska jag nanna kudde... Ska ju upp imorgon igen och jobbar även hela helgen..*suck*

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0