Ledig....


Ledig dag igen då, och den stora frågan är: Vad ska man hitta på?...
Ska städa och fixa lite, och sen tar jag nog en tripp till Sollentuna Centrum..
Men vi får se, hade hoppats på få träffa vännen.. Men dit kan jag ej ta mig idag, så det blev att glömma den idén... Men jag får underhålla mig på egen hand, det är jag rätt bra på med så...

Pratat en del med en vän som är nere i Turkiet nu.. Och man kan ju inte annat än skratta åt vissa..
Hur fan tänker man?? När man kallar mig sin tjej, och så inte alls är fallet liksom´??
Ja idiot säger jag bara.. Sagt det så många gånger till personen ifråga och till vänner till honom med.. Men han verkar ej vilja fatta.. Stackarn kan man ju tycka, men vafan!!!

Funderar ju sen en hel del på hur jag ska göra och inte med vissa saker.. Och jag tror att jag börjat närma mig ett beslut i detta.. Hmm ja det tror jag faktiskt.. Vägt för och nackdelar och vändit och vridit på det som en galning..
Och innerst inne vet jag vad jag vill, men samtidigt så är det något som tar emot...
Kanske för att man vet att det kommer en dag när det är slut liksom.. Att detta beslut inte kan vara ett "för alltid"... Hmm ja som ni märker så är jag lite kluven än.. Men samtidigt inte...
Men det löser sig nog snart ska ni se..

Tänker även massor på lilla mamma, hoppas att du fick sova en del trots det som hände..
Önskar jag kunde varit hos dig.. Massa kramar till världens bästa mamma <3..

Nu ska jag börja plocka lite...

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0