Fundersam är vad man är...


Har varit och handlat lite nu på eftermiddagen, hade ju typ inget hemma..
Så jag var tvungen liksom, men köpte bara det nödvändigaste.. Så jävla drygt att släpa på bussen och gå hem sen.. Men en del fick jag hem iallafalll...

Och nu ikväll har jag haft möte med chefen.. Hmm ja kan ju säga så mycket som att jag fick en del att fundera på liksom.. Visst jag kan hålla med om mycket av det som sas, och jag förstår hennes sits mm..
Men jag inte råför att jag tex fick sår på mina ben mm.. Men men jag ska ej gräva ner mig för detta.. Utan ska fundera lite och se vad jag kommer fram till.. Kanske är inte detta jobbet för mig liksom?
Jag kanske växt ifrån detta med att jobba med hästar, och vill ha ut mer av livet än att jobba.. Hmm..

Inte det att jag ite gillar jobbet i sig.. Och stället med för den delen.
Och alla människor och så... Hmm nej jag får ta och fundera ut hur det ska vara...
För alla inblandades skull liksom..

Ja annars så var pappsen förbi en sväng, men satt i mötet då.. Så det blev bara typ "hej" och "hejdå".. Ja och tack för posten.. =) Men ej mycket mer än så.. Men jag ringde upp han nu efter och prata lite..
Allt var bra med han och så.. Berättade om mötet mm.. Han sa sin åsikt och så..
Skönt att höra andras åsikter med, så man får annan syn på det..

Nej nu ska jag ta och äta glass.. Sen blir det slappa i soffan en stund, innan det är dags att sova..
Man ska ju upp tidigt imorgon igen...

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0