Äntligen!!!!




Äntligen var dagen här som vi väntat på i drygt 9,5 månad.. Det var ju inte helt fel att få krama om bror och inse att han faktiskt nu får vara ute med oss.. Att man när som helst kan riga till han, och kan/vill man.. Så kan man även träffa honom när man vill med.. Och det känns sjukt bra..
Glädjen i hans ögon när vi var där för att ge han bilen och så, den gick ju inte att ta misste på..
Som ett litet barn på julafton som får se alla sina fina paket :)...
Så stolt över att han fixat denna tiden och nu kan åka hem och ta hand om sin familj på heltid igen <3....

Linda åkte ju med oss med sin bil, så vi skulle ta oss tillbaka hem hit sen.. Och vi har pratat och funderat en del..
Och kan säga att det var en del som fick mig att tänka till.. Vad är det jag vill ha ut av livet mm??
Vill jag verkligen enbart jobba och inte ha ett liv utanför det?! Nej det vill jag faktiskt inte..
Visst jag stormtrivs med jobbet och så egentligen, men vill ju som sagt hinna med annat med.. Innan jag blir gammal och begraven. Ja ni fattar hur jag menar..
Hmm nej det är nog dags att man tar tag i det liksom.. Och gör något åt det, istället för att sitta och små deppa mm.. Eller vad säger ni??

Jag vet ju vad alla rut omkring mig tycker mm, och jag håller ju med dem i det mesta. Men det är ju bara jag själv som kan göra något åt det.. Ingen annan..
Nej 2011 ska jag FAN ta tag i mitt liv igen.. Och det ska bli GREAT!!! ;)

Ska skärpa till mig när det gäller att hålla kontakten med dem som faktiskt betyder något för mig med, och inte leva i min egen lilla bubbla.. Och skylla allt på andra.. Nej nu får det allt vara slut på det!!
Jag ska bli en mer positiv människa i allmänhet.. Bara jag själv kan styra över mina egna känslor, och hur jag själv väljer att uppfatta och påverkas av saker runt mig..

Nej det var allt för stunden...

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0