3 januari..


Jahaa då var det ett nytt år då..
Inte hänt nå speciellt alls so far.. Men sen har det ju bara börjat med, och jag tror detta år kommer att bli toppen..
Lämnade kvar all skit i det gamla året, och hoppas på att den kommer att stanna där med..

Ja imorgon är dagen då min bror kommer tillbaka ut till oss.. Satan så nice det ska bli.. <3
Som man har längtat liksom, och kan ju tänka mig att Lollo längtat mest..
Men vi alla har saknat han massor, även om man nu har kunnat hälsa på och så..
Så är det ju inte samma sak liksom.. Nu kommer man ju kunna ringa honom när man vill och hälsa på han med.
Nice nice..

Och på onsdag åker mamma tillbaka till sitt med. Förstår om hon typ räknar ner timmarna liksom..
Hade nog jag med gjort.. =)
Sami sitter väl som på nålar han med så, men snart så är dem tillsammans igen..

Vill också ha det så, men det kommer väl får man ju anta.. Finns ju risk för det :P

Nej nu ska jag fixa lite..

Hugs And Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det på onsdag som du ville ha hjälpatt smörja in dig med din läkand kräm, ställer upp bara för att du är så duktig med ditt uppehåll från rökningen

2011-01-04 @ 01:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0