+0.8....


Iallafall så har det gått bra att jobba idag med, var ju till och med plusgrader!!
Och det var längesen kan man ju säga, riktigt skönt har det varit ute hela dagen..
Har precis kvällsfodrat och nu sitter jag och tar det lugnt.. Innan det är dags för sängen, man ska ju upp och jobba imorrn med.. Dock är det ju rätt "soft" att jobba helg, inte allt som man ska göra i veckorna liksom..

Sen så kommer jag ju att slippa ännu mer kvällsfodringar nu.. Kommer bara att ha det på mån-tis, dem andra dagarna jag haft har från nästa vecka Annika.. Mot att jag släpper ut hennes hästar 3 dagar i veckan..
Och det känns nice, kan man göra annat på kvällarna än att passa det liksom.. =)

Pratade med mamma en kortis förut med, hon och Sami skulle iväg och äta norska räkor hos Göril.
Så det blev som sagt bara en kort pratstund. Allt var bra med henne och dem har det toppen.
Ska bli så nice att åka ner sen. Saknar ju inte bara mamma, utan massa andra med =)



Nej nu ska jag fixa lite, innan det är dags att krypa ner i sängen..


Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0