Han är ju bara så söööööt!!!!




Han är ju bara så goooo!!!
Var lite grinig och kinkig precis när Lollo och han kom hit.
Men fick mata han lite och han är ju bara så sööööt..
Efter ett tag så tog jag honom och gick runt med han i hopp om att han skulle somna..
Och sen för att Lollo skulle få andas lite, och sen vill man ju såklart mysa med han..
Till slut när jag hade gått med han ett tag, så somna han på mig..
SÅ MYSIGT!!!!!
Så nu gick Lollo och la sig med, och jag håller tummarna för att han sover ett tag nu. Så att hon med får sova. Hon är rätt sliten, det kan man se. Men jag hjälper mer än gärna till med sötnosen..
Så trevligt och mysigt att fått haft en kväll ensam med dem...

Imorgon ska vi åka till Jörgen igen då. Allihopa...
Jag, Lollo, Patrik, Pappa, Marica och så kommer hans polare Johnny och hans son med..
Det ska bli trevligt, en hel dag ihop med alla. Jörgen har ju lånat villan, så vi ska laga mat och umgås..
Kommer bli kanon!!!!

Kan ju säga att man får lite bebis "nojja"... Dem är ju bara så söta, och man vill ju självklart ha egna..
Men man är ju inte en som fixar det med första bästa liksom.. Man vill ju ha det med en man ska leva resten av livet med förhoppningsvis.. Och det tror ja absolut att Lollo och Jörgen kommer fixa.. Dem är som gjorda för varann.. Så söta tillsamman.. <3

Pratat med mamma nu ikväll med, så hon fick se sin sonson live i camen..
Oj vilket leende man fick se då, förstår att hon längtar efter att få komma hem och träffa honom..
Det var helt underbart att få pussa och mysa med han ju....


Nej nu ska jag snart med krypa ner i sängen.. Blev ju inte så mycket sömn natten som var och sen är det en lång dag imorgon med. Men den ska bli himla nice..


Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0