Vart med älsklingen...

Haft en mysig dag med älsklingen, varit med han på jobbet hela dagen.
Visst det var väl i stort sett samma sak hela dagen och jag fick ONT i rumpan!!!
Kan väl säga som så att hans arbetsbil är inte gjord för att ha passagerare *fniss*
När vi kom hem så hade mamma middagen klar, fläsk kotlett, stekt potatis, sallad mm..
Mumma va det var gott... 

Hjärtat är just nu och hämtar flyttkartonger hos exet sitt, slapp han köpa nya liksom...
Sen blir det väl lugnt och slappa soffan skulle jag tro.
Sitter just nu och kikar på bidragen som Anna ska möta i sin semifinal i Eurovision.. Och jag gillade Danmark skarpt får jag säga..
Lyssna nedan, vad tycker ni???





Visst är den väl rätt bra va??... Mmm tycker jag iallafall...

Nej nu ska jag ta ut hundarna på en promenad..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0